Юнаківська громада

Сумська область, Сумський район

Проект рішення №3 «Про створення органу приватизації житлового фонду, який перебуває у комунальній власності Юнаківської сільської ради»

Кількість переглядів: 200
Скликання: VIII скликання
Сесія: XVI сесія
Тип документу: Проект рішення
Дата: 23.11.2021
Номер документу: 3
Назва документу: Про створення органу приватизації житлового фонду, який перебуває у комунальній власності Юнаківської сільської ради
Прикріплені файли:

ЮНАКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

СУМСЬКОГО РАЙОНУ  СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

VІІІ СКЛИКАННЯ

XVI СЕСІЯ

 

ПРОЄКТ РІШЕННЯ

 

від 23 листопада 2021 року                                                                   с. Юнаківка

 

Про створення органу приватизації житлового фонду, який перебуває у комунальній власності Юнаківської сільської ради

 

З метою реалізації права громадян на приватизацію житла, забезпечення виконання повноважень виконавчих органів сільської ради, здійснення контролю за додержанням чинного законодавства щодо питань приватизації державного житлового фонду, відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду», Закону України «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків», Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.12.2009 р. № 396 «Про затвердження Положення про порядок передачі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян»  та 26  Закону України “ Про місцеве самоврядування в Україні ” Юнаківська сільська рада

ВИРІШИЛА:

1.Створити орган приватизації житлового фонду, який перебуває у комунальній власності Юнаківської сільської ради та затвердити у складі:

 

Нізамієв

Ренат Міннімухаматович       

    • секретар сільської ради, керівник органу приватизації;

 

Сердюченко

Тетяна Василівна

керуючий справами (секретар) виконавчого комітету Юнаківської сільської ради, секретар органу приватизації;

Кудлай

Валентина Іванівна

  • начальник відділу організаційної роботи та документообігу Юнаківської сільської ради, член органу приватизації

Споденейко

Наталія Миколаївна

  • начальник відділу персоналу та кадрів Юнаківської сільської ради, член органу приватизації

Слюсар

Катерина  Олексіївна

 

 

Сніжко

Олена Василівна

спеціаліст з мобілізаційної роботи та цивільного захисту населення Юнаківської сільської ради, член органу приватизації

головний бухгалтер Юнаківської сільської ради, член органу приватизації

 

2.Затвердити Положення про орган приватизації житлового фонду, який перебуває у комунальній власності Юнаківської сільської ради (додається).

3.Право підписувати розпорядження органу приватизації, свідоцтва про право власності на житло надається керівнику органу приватизації.

 

Сільський голова                                                                 Олена СІМА

 

Розробник проєкту

Секретар сільської ради                                                      Ренат НІЗАМІЄВ

 

Проєкт погоджено

Голова комісії                                                                       Сергій КОВБАСЕНКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до рішення шістнадцятої сесії Юнаківської сільської ради восьмого скликання

від 23 листопада 2021 року

 

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про орган приватизації житлового фонду,

який перебуває у комунальній власності Юнаківської сільської ради

 

Положення розроблено відповідно до Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду», Закону України «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків», Наказу Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 16.12.2009 р. № 396 «Про затвердження Положення про порядок передачі квартир (будинків), жилих приміщень у гуртожитках у власність громадян» іншими нормативними актами і визначає правові основи, повноваження, порядок діяльності органу приватизації та порядок передачі квартир (будинків, житлових приміщень в гуртожитку) у власність громадян.

 

1. Загальні положення, склад і порядок роботи

 

  1. Орган приватизації житлового фонду (надалі - орган приватизації), що перебуває у комунальній власності Юнаківської сільської ради, є постійно діючим органом, створеним при виконавчому комітеті Юнаківської сільської ради з метою розгляду питань щодо передачі у власність громадянам квартир у багатоквартирних будинках та одноквартирних будинків, які використовуються громадянами на підставі договору найму у спосіб та на умовах, визначених Законом України «Про приватизацію державного житлового фонду».
  2. Орган приватизації є колегіальним органом, що діє на громадських засадах, кількісний і персональний склад якого затверджується рішенням сесії Юнаківської сільської ради.
  3. Засідання органу приватизації проводяться по мірі надходження заяв. Засідання є правомочним, якщо на ньому присутні 2/3 членів від загального складу. Рішення приймається простою більшістю голосів.
  4. Очолює орган приватизації  – секретар сільської ради.
  5. Кожен член органу приватизації має один голос. Рішення органу приватизації  приймаються відкритим голосуванням більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні. За однакової кількості голосів вирішальним є голос голови комісії. Член комісії, незгодний з прийнятим рішенням, має право висловити окрему думку, яка в письмовій формі додається до протоколу засідання органу приватизації.
  6. Протоколи засідань органу приватизації у триденний строк оформлюються та підписуються головою комісії та секретарем.
  7. Орган приватизації:
  • уточнює та складає списки громадян, які зареєстровані в квартирах після 1993 року;
  • затверджує списки громадян України, які мають право на одержання приватизаційних паперів у двох примірниках: один для державного реєстратора прав на нерухоме майно, а один залишає на зберігання в сільській раді;
  • приймає рішення щодо видачі дублікатів свідоцтв про право власності на житло, внесення змін у свідоцтва про право власності на житло, скасування розпорядження про приватизацію житла та анулювання свідоцтва про право власності на житло у випадках, передбачених законодавством;
  • розглядає скарги та заяви громадян з питань приватизації житла; вирішує питання, законодавчо не врегульовані, які виникають під час приватизації житла, але вирішення яких не суперечить вимогам законодавства України;
  • контролює відповідність вимогам законодавства України архівних документів щодо приватизованих квартир при передачі відомчого житлового фонду у комунальну власність територіальної громади Юнаківської сільської ради
  1. Передача квартир (будинків, житлових приміщень в гуртожитку) у власність громадян здійснюється на підставі рішення органу приватизації, що приймається не пізніше одного місяця з дня одержання заяви громадянина.
  2. Збір, реєстрацію, підготовку та оформлення документів про передачу у власність громадян квартир (будинків, житлових приміщень в гуртожитку) здійснює секретар органу приватизації.
  3. Передача займаних квартир (будинків, житлових приміщень в гуртожитку) в приватну (для одиноких наймачів) та у спільну (сумісну або часткову) власність здійснюється за письмовою згодою всіх повнолітніх (віком від 18 і більше років) членів сім’ї з обов’язковим визначенням уповноваженого власника квартири (будинку, житлового приміщення в гуртожитку).

До членів сім’ї наймача включаються лише громадяни, які постійно мешкають у квартирі (будинку, житловому приміщенні в гуртожитку) разом з наймачем або за якими зберігається право на житло.

  1. Передача житла у власність громадян здійснюється безоплатно, виходячи з розрахунку санітарної норми (21 квадратний метр загальної площі на наймача і кожного члена сім’ї та додатково 10 квадратних метрів на сім’ю).

 

2. Склад документів і порядок їх оформлення при передачі житла у власність громадян

 

  1. Громадянин, який виявив бажання приватизувати займану ним і членами його сім’ї на умовах найму квартиру (одноквартирний будинок, житлове приміщень в гуртожитку), звертається в орган приватизації, де отримує бланк заяви та необхідну консультацію.

Заяву підписують всі повнолітні члени сім’ї. Згода тимчасово відсутніх членів сім’ї наймача на приватизацію квартири (будинку, житлового приміщення в гуртожитку) підтверджується письмово і додається до заяви.

  1. При оформленні заяви на приватизацію квартири (будинку, житлового приміщення в гуртожитку) громадянин додає:
  • довідку про склад сім’ї та займані приміщення від комунального підприємства (форма 2), у довідці вказуються члени сім’ї наймача, які зареєстровані (прописані) та мешкають разом з ним, а також тимчасово відсутні особи, за якими зберігається право на житло, відомості про займані наймачем приміщення та їх площу згідно технічного паспорта;
  • оригінал та копію технічного паспорта на квартиру (будинок, житлове приміщення в гуртожитку), виготовленого БТІ;
  • копію документа, на підставі якого громадянин набув право найму квартири (будинку, житлового приміщення в гуртожитку) (ордер, рішення та інше);
  • копії паспортів повнолітніх членів сім’ї, копії свідоцтв про народження дітей;
  • для громадян, які зареєстровані (прописані) у житловому приміщенні після 1993 року, документи, де вони проживали до цього часу і документи про те, чи за попереднім місцем проживання не брали участі у безплатній приватизації житла.
  1. Оформлена заява на приватизацію квартири (будинку, житлового приміщення в гуртожитку) з доданими до неї документами подаються громадянином секретарю органу приватизації, який проводить її реєстрацію.
  2. Зареєстрована заява з пакетом долучених документів подається на чергове засідання органу приватизації для подальшого її розгляду та вирішенні по суті.
  3. Орган приватизації, в разі потреби, уточнює необхідні для розрахунків дані в залежності від складу сім’ї і розміру загальної площі квартири (будинку, житлового приміщення в гуртожитку), оформляє розрахунки та видає розпорядження.
  4. Під час проведення приватизації житла готує на кожного громадянина приватизаційні платіжні доручення на використану суму житлового чека для перерахування платіжних сум з депозитних рахунків громадян на рахунок загального фонду сільського бюджету.
  5. При відповідності поданих документів нормам чинного законодавства, проведення банком операцій по відкриттю приватизаційних рахунків і здійснення з них платежів орган приватизації приймає рішення про передачу житлових приміщень у власність громадян та за наявності копії платіжного доручення, посвідченого банком видає свідоцтво про право власності згідно встановленого зразка.
  6. Свідоцтво на право власності на квартиру (будинок, житлових приміщень в гуртожитку) підлягає обов’язковій реєстрації відповідно до чинного законодавства.
  7. Кожний громадянин, який приватизував займане ним житло безоплатно, з компенсацією чи з доплатою, вважається таким, що використав право на безоплатне одержання житла від держави. Одержання нового житла у держави може здійснюватися на платній основі з використанням одержаних при приватизації житлових чеків.

 

3. Заключні положення

 

  1. Припинення діяльності органу приватизації здійснюється у встановленому законодавством порядку за рішенням сесії Юнаківської сільської  ради.

 

 

Секретар сільської ради                                                               Ренат НІЗАМІЄВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1

до Положення про орган приватизації житлового фонду, який перебуває у комунальній власності Юнаківської сільської ради

 

Керівнику органу приватизації
___________________________

 

від наймача, що проживає за адресою: ___________________________

(прізвище, ім'я та по батькові)

___________________________

___________________________

___________________________
 (телефон)

ЗАЯВА

 

Прошу оформити передачу в приватну (спільну сумісну, спільну часткову) власність квартири, жилого приміщення в гуртожитку, кімнати у комунальній квартирі (необхідне підкреслити), що займаю я __________________________

___________________________________________________________________

разом із членами сім'ї на умовах найму.

Згідно із Законами України «Про приватизацію державного житлового фонду» та «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків» моя сім'я має право на безоплатну приватизацію житла.

При оформленні квартири (будинку), жилого приміщення у гуртожитку, кімнати у комунальній квартирі(необхідне підкреслити) у спільну часткову власність прошу передати у приватну власність членам сім'ї у рівних частках: ___________________________________________________________________
___________________________________________________________________
___________________________________________________________________

 

Уповноваженим власником житла визначено ___________________________________________________________________
___________________________________________________________________

До заяви додаю:

1. Копії документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, громадянина, який подає заяву, та всіх членів його сім’ї (для осіб, які не досягли 14 років, копії свідоцтв про народження), які проживають разом із ним;

2. Документ, що підтверджує невикористання житлових чеків для приватизації державного житлового фонду;

3.______________________________________________;

4._______________________________________________

Підпис наймача _____________________

«_____» ______________ 20 __ року

 

Керівник підприємства

по обслуговуванню житла (балансоутримувач)  ______________________________________
                      &


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь