Як створити внутрішню систему забезпечення якості освіти
Як створити внутрішню систему забезпечення якості освіти?
Вийшла 13 серпня 2021 року
До читачів
Порадник — результат державно-приватно-громадського партнерства
Налагоджена внутрішня система забезпечення якості освіти = зразковий заклад освіти
Головна мета освітньої діяльності закладу — усебічний розвиток людини
Розділ І. Загальні положення
Що таке внутрішня система забезпечення якості освіти
Якими нормами керуватися, щоб створити внутрішню систему забезпечення якості освіти
Яку модель внутрішньої системи забезпечення якості освіти обрати
Який алгоритм дій обрати, щоб створити внутрішню систему забезпечення якості освіти
Розділ ІІ. Зразковий заклад дошкільної освіти: як ним стати
Які мета та завдання діяльності
Яким має бути освітнє середовище
Як організовувати освітній процес
Як організувати роботу з кадрами
Розділ ІІІ. Вимоги до самооцінювання освітньої діяльності та управлінських процесів
Які загальні підходи до самооцінювання
Що врахувати керівнику під час самооцінювання
Формування інклюзивного, безпечного, розвивального, мотивуючого освітнього простору: вимога 1.3
Як оцінити освітнє середовище
Створення безпечних, доступних умов розвитку, виховання, навчання дітей і праці: вимога 1.1
Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насильства та дискримінації: вимога 1.2
Як оцінити організацію освітнього процесу
Дотримання державного стандарту: вимога 2.1
Організація життєдіяльності здобувачів дошкільної освіти у закладі: вимога 2.2
Як оцінити кадрову роботу
Ефективність планування педагогами діяльності та якість організації освітнього процесу: вимога 3.1
Підвищення професійної компетентності педагогічних працівників: вимога 3.2
Налагодження співпраці між учасниками освітнього процесу: вимога 3.3
Методичне забезпечення закладу дошкільної освіти: вимога 3.4
Як оцінити управлінську діяльність
Сформованість стратегії розвитку закладу дошкільної освіти: вимога 4.1
Формування відносин довіри, прозорості, дотримання етичних норм: вимога 4.2
Формування та забезпечення реалізації політики академічної доброчесності: вимога 4.5
Інструментарій для самооцінювання
Форма вивчення педагогічної діяльності
Форма спостереження за освітнім середовищем
Анкета для педагогічних працівників
Перелік запитань для інтерв’ю із практичним психологом, соціальним педагогом
Післямова