Юнаківська громада

Сумська область, Сумський район

Оголошується конкурс на заміщення вакантної посади головного бухгалтера управління освіти, культури, туризму, молоді та спорту Юнаківської сільської ради

Дата: 21.04.2021 10:02
Кількість переглядів: 71

Оголошується конкурс!

На заміщення вакантної посади

головного бухгалтера управління освіти, культури,

туризму, молоді та спорту Юнаківської сільської

ради Сумського району Сумської області

Відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», наказу начальника управління освіти, культури, туризму, молоді та спорту Юнаківської сільської ради Сумського району Сумської області  від 19 квітня 2021 року № 35 - ОД «Про конкурс на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування в управління освіти, культури, туризму, молоді та спорту Юнаківської сільської ради Сумського району Сумської області», управління

 

ОГОЛОШУЄ КОНКУРС

на заміщення вакантної посади головний бухгалтер управління освіти, культури, туризму, молоді та спорту Юнаківської сільської ради Сумського району Сумської області.

 

Основні вимоги до кандидата:

  • повна вища освіта в галузі «бухгалтерський облік», «облік і оподаткування», «фінанси та кредит», «економіка підприємництва» або інша фінансово-економічна відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;
  • стаж роботи в органах місцевого самоврядування, органах державної влади, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності з питань бюджету, фінансів та видатків не менше 2 років;
  • вільне володіння українською мовою;
  • знання Конституції України, Законів України;
  • вільне володіння комп`ютером;
  • досвід роботи з комп’ютерними спеціалізованими бюджетними програмами, «1С-бухгалтерія», «Microsoft Office Excel», «M.e.doc», «Клієнт-казначейство», Е-звітність,

 

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі, в якій заявник вказує, що він ознайомлений із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття та проходження служби в органах місцевого самоврядування;
  • заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
  • дві фотокартки розміром 4х6 см;
  • копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
  • декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про запобігання корупції»;
  • копію документа, який посвідчує особу;
  • копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
  • довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).

Документи приймаються протягом 30 календарних днів з часу опублікування оголошення про проведення конкурсу.

Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов`язків, розміру та умов оплати праці можна отримати в за адресою: с-ще Кияниця,

вул. Центральна, буд.9.

 

Обов’язки:

1) організація роботи з ведення бухгалтерського обліку;

2) організація процесу формування кошторису управління, у разі потреби внесення обґрунтованих пропозицій про зміни до кошторису;

3) участь у розробці штатного розпису;

4) контроль за достовірним та у повному обсязі відображенням в бухгалтерському обліку операцій фінансово-господарської діяльності;

5) забезпечення дотримання вимог нормативно-правових актів щодо використання фінансових матеріальних (нематеріальних активів), товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу;

6) здійснення поточного контролю за дотриманням законодавства при взятті зобов’язань, здійсненні платежів відповідно до взятих зобов’язань, цільовим, економним та раціональним використанням адміністративно-господарських видатків;

7) аналіз даних бухгалтерського обліку та звітності;

8) організація роботи по складанню фінансової, бюджетної, податкової, державної статистичної та іншої звітності та подання її у встановленому законодавством порядку;

9) підготовка інформації про фінансовий стан, господарську діяльність та рух коштів управління для прийняття обґрунтованих управлінських рішень щодо використання коштів;

10) контроль за своєчасним та у повному обсязі перерахуванням податків, зборів до бюджетів всіх рівнів та ін.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь